I'm so excited, I just can't hide it ! - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Ronja Kuijs - WaarBenJij.nu I'm so excited, I just can't hide it ! - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Ronja Kuijs - WaarBenJij.nu

I'm so excited, I just can't hide it !

Door: Ronja Kuijs

Blijf op de hoogte en volg Ronja

09 Februari 2012 | Nederland, Castricum

Haiiiiii !

Zoals de titel al zegt ben ik echt heeeeel erg blij. Gister had ik te horen gekregen dat een meisje van mijn school, haar gastgezin te weten was gekomen. Echt heel leuk, want dan krijg je toch hoop dat het bij jezelf ook snel komt. Ik zei nog tegen mamma van ja, ik wil het ook weten, maar waarschijnlijk krijg ik het pas weer in juni te horen ofso. Nja niet dus :D

Vanmiddag was ik heel eventjes naar huis gegaan en toen ik naar de deur liep zag ik een envelop van into, dus ik dacht oh oke zal wel gewoon informatie zijn. Maar toen stond er plaatsing met een smiley op. Ik rende gillend naar boven en stond schreeuwend en springend voor de badkamer deur want Rebecka moest naar buiten komen en met me mee gaan dansen en toen stonden we ongeveer 5 minuten te gillen en durfde ik hem eindelijk open te maken.

Ik ga naar de staat Michigan, naar een leuk dorp genaamd Kentwood een suburb in Grand Rapids. Mijn hostmoeder heet Dawn, 47 jaar oud en mijn hostvader, Chuck is 49 jaar oud. Ze hebben geen kinderen, wat ik opzich wel beetje jammer vind want iemand van mijn leeftijd waarmee ik naar school kan is wel fijn of kleine kinderen want daar kan je gewoon leuk mee spelen enzo. Maar ze hebben wel een hond en 3 katten. Echt geweldig !! Ook zijn ze net als ik vegetariër, dus hoef ik me daar ook geen zorgen meer over te maken. Ze hebben ook veel leuke interesses en in het dorpje waar ik dan kom doen ze ook super veel leuke dingen.

Ik heb ook meteen de school opgezocht, en wauw die is zo mooi en groot. Ook al ben ik nu ook wel heeel erg zenuwachtig voor me eerste schooldag. Die is pas over 6 maanden dus ik wil niet weten hoeveel zenuwen ik heb als de dag eenmaal is aangebroken haha.

Ik vertrek 31 juli zodat ik mee kan doen met de volleybal try-outs op 8 tot 10 augustus. Maar eerst nog weekje new york. Ik kan nu al niet wachten, maar ik ga nu nog extra genieten van de tijd tot ik vertrek. <3

XXX

  • 09 Februari 2012 - 20:07

    Kirsten:

    leeuuuk ronnieeee <3

  • 27 Juni 2012 - 09:46

    Lisa:

    Ponchieee ik heb dit verhaal nog maar een keer gelezen, ik moest weer lachen bij dat stukje dat jij en beck zo stonden te gillen en springen, ik zie het al helemaal voor me!

  • 29 Juli 2012 - 23:42

    Jenny:

    Lieve ronja heel veel plezier...we zullen je missen maar we volgen je hoor..
    Xxx

  • 02 Augustus 2012 - 11:12

    Pussh :

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronja

“The world is a book and those who do not travel read only one page.” – St. Augustine

Actief sinds 24 Okt. 2011
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 13620

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 22 Maart 2014

Vrijwilligerswerk in Ghana :)

31 Juli 2012 - 01 Juli 2013

My high school dream year !

Landen bezocht: